Εν έτει 2023 δεν αρκεί να είσαι καλός επιχειρηματίας για να πετύχεις.
Πρέπει να είσαι διαφορετικός από τους άλλους, να έχεις αυτό το κάτι που θα κάνει τους πελάτες να επιλέξουν – και να συνεχίζουν να επιλέγουν – το δικό σου brand, κάθε φορά.
Πώς λοιπόν μπορείς να αναπτύξεις ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την επιχείρησή σου;
Το “The Website Agency” μοιράζεται με το daily digest μια ολοκληρωμένη στρατηγική ανάπτυξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος που μπορεί να βρει εφαρμογή σε κάθε επιχειρηματικό κλάδο.
Στρατηγική ανάπτυξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
Για να αναπτύξεις ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα θα πρέπει:
- Να γνωρίσεις τον ανταγωνισμό σου
- Να γνωρίσεις τους πελάτες σου
- Να επιλέξεις το είδος διαφοροποίησης
- Να καθορίσεις ένα ελάχιστο budget που θα χρησιμοποιηθεί για το σκοπό αυτό
Γνώρισε τον ανταγωνισμό σου
Για να διαφοροποιηθείς από τον ανταγωνισμό θα πρέπει αρχικά να τον γνωρίσεις.
Ψάξε λοιπόν επιχειρήσεις παραπλήσιες με τη δική σου (στην Ελλάδα και το εξωτερικό), δες τι κάνουν διαφορετικά, πως το κάνουν και γιατί τους επιλέγουν οι πελάτες.
Σε αυτό το στάδιο θα πρέπει να αναζητήσεις όχι μόνο δυνάμεις, αλλά και αδυναμίες του κλάδου.
Τι θα πρέπει να ερευνήσεις:
- Παροχές
- Online παρουσία
- Φυσική παρουσία
- Κόστος υπηρεσιών/προϊόντων
- Νέα και δράσεις
- Branding
Γνώρισε τους πελάτες σου
Το δεύτερο βήμα είναι να γνωρίσεις το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι.
Διάβασε αξιολογήσεις, μάθε τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους και προσπάθησε να εντοπίσεις καταναλωτικά κίνητρα που καθορίζουν την καταναλωτική τους πρόθεση.
Καμιά φορά αυτό που χρειάζεται ο πελάτης σου είναι κάτι περισσότερο από το προϊόν ή την υπηρεσία που παρέχεις.
Για παράδειγμα ο πελάτης μπορεί να δίνει μεγαλύτερη σημασία στο after sales support ή στο marketing και όχι στην υπηρεσία αυτή καθ’ αυτή.
Τι πρέπει να ερευνήσεις:
- Αξιολογήσεις πελατών
- Blog posts
- Brand mentions
- Social media posts
- Brand Tags
Είδη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
Ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μπορεί να είναι:
- Οικονομικό: Χαμηλότερη τιμή από τον ανταγωνισμό
- Ποιοτικό: Καλύτερη ποιότητα παροχών
- Επικοινωνιακό: Καλύτερο branding, ελκυστικό marketing
Διερεύνησε τις επιλογές σου και εκτίμησε σε ποιά κατηγορία έχεις τη δυνατότητα να κινηθείς.
Καθορισμός budget
Η δημιουργία ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος απαιτεί μια σειρά από ενέργειες – αναδιοργάνωσης ή διαφήμισης-.
Για το λόγο αυτό θα πρέπει να ορίσεις ένα ελάχιστο budget το οποίο θα κατανεμηθεί σε:
- Συμβουλευτική
- Αγορά εξοπλισμού
- Διαφημιστικές ενέργειες
Αποτελέσματα
Μετά την ανάπτυξη ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για την επιχείρησή σας, μπορείτε να περιμένετε:
- Αύξηση επισκεψιμότητας στη σελίδα της επιχείρησής σας
- Αύξηση πωλήσεων
- Αύξηση leads
- Βελτίωση online παρουσίας
- Αύξηση εσόδων
Ζητήστε προσωποποιημένη συμβουλευτική
Ζητήστε προσωποποιημένη συμβουλευτική για την ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος από το The Website Agency.
Το πακέτο περιλαμβάνει:
- Έρευνα Ανταγωνισμού
- Καθορισμός κοινού-στόχου
- Προτάσεις διαφοροποίησης
- Budgeting
Πληροφορίες στο info@the-website-agency.com